2 Ocak 2016

Mustafa Ceceli-Can Ellerinden Gelmişim online dinle

Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim ilahi sözleri:

Can ellerinden gelmişem,
Fani mekanı neylerem,
Ol mülke meylim salmışam,
Ben bu cihanı neylerem.

Mustafa Ceceli Can Ellerinden Gelmişim

Aşkın şarabın içmişem,
Dil gülşenine göçmüşem,
Ben varlığımdan geçmişem,
Nam-û nişanı neylerem.

Dünyaya geldim gitmeye,
İlm ile hilme yetmeye,
Aşk ile an seyretmeye,
Ben in-ü anı neylerem.

Dilden dile bin terceman,
Varken ne söyler bu lisan,
Çün can-ü dildir hem-zeban,
Nutk-ü beyanı neylerem.

Hakkı Cemii halk eden,
Müstağniyem billahi ben,
Hallaki alem var iken,
Halk-i zamanı neylerem.

Mustafa Ceceli 2015 2016 Aşk için gelmişiz albümü şarkıları:

Mustafa Ceceli-Can Ellerinden Gelmişim online dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder