24 Eylül 2016

Türkü - Aman O Yar Türkü sözleri - 2016 Türkü Klibi İzle

Türkü 2016 yılında Aman O yar isimli güzel bir türküye klip çekmiş ve yayınlamıştır, bizde sayfamızda bu klip ile birlikte türkü sözlerini sunduk... İyi dinlemeler...

Türkü - Aman O Yar türkü sözleri

Şu Dersimin yolu dardır
Sensiz geçen gün zarardır
Beni haldan hala koyan
Vallah dinsiz imansızdır

Aman o yar canım o yar
Aradım ben diyar diyar
Gece gündüz çok yalvardım
Belki yüce mevlam duyar

Aşık cemil dağı taşı
Dinmiyor gözünün yaşı
Mevlam öyle yaratmış ki
Bulunmazki vallah eşi

Aman o yar canım o yar
Aradım ben diyar diyar
Gece gündüz çok yalvardım
Belki yüce mevlam duyar

Türkü - Aman O Yar türküsü dinle

Türkü - Aman O Yar Türkü sözleri - 2016 Türkü Klibi İzle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder