17 Ekim 2016

Bilal SONSES - Ziyanı Yok Dinle - Şarkı Sözü

Bilal Sonses yeni şarkısı Ziyanı Yok şarkı sözleri
Şarkıları milyonlar dinlenen ve küçümsenemeyecek bir dinleyici kitlesine sahip olan Bilal Sonses yeni şarkısı ziyanı yok ile sevenlerinin beğenisini kazandı. Şarkısını yükleyeli fazla bir zaman geçmemesine rağmen büyük beğeni belirten yorumlar alan şarkıcının ileriki zamanlarda Türkiye çapında çalışmalara imza atacağı kanaatindeyiz...

Çok kızgınım kendime bu ara
Nasıl inandım güvendim
Çok bıkkınım katmışım tozu dumana
İçim kan ağlardı ben gülerdim

Üzmedim birgün, kızmadım
Nedensiz gittin yılmadım
Küsmedim birgün darılmadım
Boşa harcadım o yılları

Şimdi korkudan uyanıp uykudan
İçime attım sayende
Oldu korkulan yarına çok mu var
Git görünme bir daha gelme

Yordu bak bu aşk kalırım kuytuda
Bir gülüşün devaydı derde
Düştüm yoktular, sözde dosttular
Ziyanı yok olma sende

(Bu son iki kıta iki defa okunmakta)

Üzmedim birgün, kızmadım
Nedensiz gittin yılmadım
Küsmedim birgün darılmadım
Boşa harcadım o yılları

(Tekrar nakarat kısmı tekrar edilmekte)

Bilal SONSES - Ziyanı Yok Şarkısı Dinle

Bilal SONSES - Ziyanı Yok Dinle - Şarkı Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder