17 Ekim 2016

Gökhan Akar - Aşk Adam Seçer Şarkı Sözleri-Dinle

Gökhan Akar  Aşk Adam Seçer Şarkı Sözleri
Gökhan Akar Aşk Adam seçer şarkısının video klibi Türkiyenin en büyük müzik kanalında yayınlandı bu video klip ile bu şarkının bilinirliliğinin artacağını düşünüyoruz..

Kaç Kere Söz Verdim Kendime
Kaç Kere Döndüm Bilemiyorum
Çok Bedel Ödedim Aşk Yüzünden
Denedim Geriye Dönemiyorum

Herşeyin Zamanı Var
Gün Gelir Devran Döner
Bakma Böyle Olduğuma
Gönüldür Yine Sever

Her Gecenin Sabahı Var
Gün Gelir Gelip Geçer
Uzaktır Hayli Bahar
Aşk Bile Adam Seçer

Adını Birdaha Anmıyorum
Yasakladım Aşka Dair Ne Varsa
Kalmadı Sanmıyorum
İçimde Ümitlerimden Eser Kolaysa
Gel de Hadi Sen Unut
Yaşanan Dün Gibi Acı ve Yalansa
Aç Kalbini İçinden
Söküp Al ve Yak Ne Varsa

Doğmuyor Güneşi
Düşmüyor Ateşi
Değişmiyor Kaderi
Kalbimin Senden Sonra

Gökhan Akar  Aşk Adam Seçer Dinle

Gökhan Akar - Aşk Adam Seçer Şarkı Sözleri-Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder