9 Kasım 2016

Berkay - Aşktan Fazla Şarkı Sözleri - Dinle

Berkay - Aşktan Fazla Şarkı Sözleri - Dinle

Berkay'ın, Avrupa Müzik etiketiyle yayımlanan "Benim Hikayem" albümünde yer alan ''Aşktan Fazla" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde."Aşktan Fazla" şarkı sözleri ve müzği Berkay Şahin ve Çağrı Telkıvırana ait.

Bu yıl sıkca duyacağımız Berkay - Aşktan Fazla şarkısı tüm müzik platformlarında en çok dinlenen ve indirilen şarkılar arasında bulunabilecek güzel bir şarkı.

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Berkay - Aşktan Fazla Şarkı Sözleri

Zor zamanımda ümidimi yitirmedim
Sen dışını süslerken ben kalbimi temizledim
Sucu mu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Sucu mu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla
Bana yaşattığın acılar aşktan fazla
Suçu mu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Suçu mu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim, tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla

Bana yaşattığın acılar aşktan fazla…

Berkay - Aşktan Fazla Şarkı Sözleri - Dinle


Berkay - Aşktan Fazla Şarkı Sözleri - Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder