5 Kasım 2016

Sığamıyorum Şarkı Sözleri - Bengü

2016 yazının beklediğimiz isimlerinden olan bengü sonunda sığamıyorum isimli single çalışmasını netd kanalı üzerinden duyurdu. İlk önce teaser’i paylaşılan sığamıyorum şarkısının kendisi de hemen ardından yayınlandı. Tanıtım videosu dahi binlerce kişi tarafından sevilen bengü sığamıyorum şarkı sözlerine sozleridinle.net farkıyla ulaşın. Güncel yaz şarkılarını ve daha nice şarkıları sözleriyle birlikte paylaşmaya tam gaz devam ediyoruz, bir yorumunuzu esirgemeyin lütfen. İyi günler dileriz..

Bengü Sığamıyorum Şarkı Sözleri

Ne güne ne geceye,
Nede binbir heceye
Koskoca şehire sığamıyorum
Biriktim uzun zaman
Doldum taştım, gök gürültülü yağamıyorum

Kara kara düşünüp suçları bölüşüp
Kendi kendime konuşuyorum
Tam alışırken yalnızlığıma
Anılarla savaşıyorum

(2x)
Özledim onu çok
İyi mi kötü mü?
Benim kadar canı yanıyor mu?
Aradım kapalı, evde de yoktu
Acaba geceleri geziyor mu?

Bir ihtimalin peşine takılıp
Mahvoluyorum haberin yok mu?
Harcadım hepsini kalbimin artık
Ayrılık o kadar ediyor mu ?

Bengü Sığamıyorum Dinle


Sığamıyorum Şarkı Sözleri - Bengü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder